Wat was het mooi weer van het weekend!
Ik kreeg direct zin om met de auto bezig te gaan dus zo gedacht zo gedaan!
Mijn rechtervoorscherm was helemaal gedeukt en lelijk maar ik had er een ander bij gekregen met wat steenslag schade erop,dus de lakstift erbij en toen ben ik aan het stippen gegaan,even drogen,glad geschuurd met 2000 en de doffe schuurplekken eruit gecleanerd met commandant,je zag er nix meer van!!
Nou,bumper er voor weg gehaald,binnenspatbord eruit,verbreder eraf en het ouwe scherm er afgehaald en de nieuwe er weer op gezet,direct de bumper er weer mooi op gezet (vorige eigenaar had em er verkeerd opgezet)de motorkap afgesteld,grill zit er nu mooi strak in en de bumper sluit ook super aan weer nu!
verder wouden men ramen niet na beneden dus daar moesten nieuwe mechanismes in dus dat ook even voor mekaar gemaakt,deur goed laten sluiten want die sloot niet mooi en heb der toch maar heldere koplampen ingezet en de achterlichten heb ik na men eigen smaak aangepast
Zelfde bij de voorste knipperlichten..
ook wou ik wat met het interieur doen dus ik dacht,hey,tis een gti,plak een rood lijntje door het dash en de panelen,vind et nog wel mooi staan ook!
Vandaag de auto maar even gepoets en de bumpers weer mooi zwart gemaakt,toen kwam jeroen (Culle mk1) dus werd et tijd voor een fotoshoot met dit mooie weer!!
genoeg geluld hier de fotos!