View Single Post
Old 09-02-2008, 10:37
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular

Send a message via MSN to marx-7

Zow, een hele tijd geleden maar hij is er nog steeds den Corrado

Veel aan gebeurd, nog steeds origineel maar tegenwoordig na een aantal setjes velgen te hebben geprobeerd eindelijk de "look" die ik zocht....16inch Ibiza Cupra velgen:

Het enige wat ik er verder aan veranderd heb zijn de achterlichten, die hebben plaats gemaakt voor de rood-witte variant. Staat hem wel goed bij zijn grijze kleur is mijn mening.

Maaaarrrrr........we gaan een heel stuk verder. Heb ondertussen al een heel legio onderdelen binnen en heb laatst een donor G60 erbij gekocht die technisch zeer goed is met relatief weinig kilometers maar waarvan de carroserie door de loop der tijden nogal her en der aangevreten is door de roest. Is ook al aan gelast geworden e.d.

Momenteel ben ik bezig deze uit elkaar te draaien zodat ik een heel magazijn met onderdelen heb, dan wordt de motor schoon gemaakt en voorzien van nieuwe sensoren e.d en dan is het de bedoeling dat deze in de grijze G60 komt te liggen. De grijze wordt tevens opnieuw gespoten want (niet zichtbaar op de foto's) die heeft 2 kleine deukjes, steenslag en 2 roestpuntjes en dat irriteerd me mateloos
Tevens wordt dan de gehele ophanging aangepakt want hij heeft nogal last van rammels.......

Als ik met de corrado bezig ben heb ik altijd nog de RX-7 om me voort te bewegen en geloof me....ook geen straf

Marc