Ik kan me voorstellen, dat dit niet leuk is om te lezen. Maar zeg nou zelf, de prijzen worden steeds vaker sterk overtrokken. Je kunt niet meer met goed fatsoen een auto bekijken, of er staat een prijs bij waar je ook een veel jongere auto voor kunt kopen.
Ieder zijn meug, natuurlijk, en idd, het is jouw auto, dus jij bepaalt de prijs.

In mijn ogen is het alleen niet reƫel, om eventuele investeringen bij een prijs op te rekenen, want investeringen verdienen zichzelf niet snel terug. Zeker niet bij oudere auto's, ookal zijn ze nog zo mooi. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zoals Golf Rallye's, Jetta GLi's en dat zoort zeldzame auto's. Maar ook hier zijn er natuurlijk grenzen.
Het is overigens niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, of ergens commentaar op te geven. Ik wil alleen maar aangeven, wat er bij de meeste mensen speelt.
Dit soort auto's worden steeds onbereikbaarder voor de "gewone man van om de hoek".
Kocht je enkele jaren geleden een knappe Jetta voor een paar 100 gulden/euri, tegenwoordig begint het pas bij 750,- euro voor een beetje 1.3-tje.
Natuurlijk zijn ze er wel goedkoper, maar daar willen de meeste mensen nog niet dood in gevonden worden.
Vandaar ook dat ik zelf mijn geluk beproef buiten het forum, omdat dat gewoon de helft scheelt in prijs. Mijn GLi-16V kocht ik destijds voor 750,- euro met APK. Zou hij hier op het forum hebben gestaan, dan moest je rekenen op 1500,- euro plus.
Sja, het is gewoon, wat de gek er voor geeft. En dat is niet alleen met auto's zo.
Nogmaals, het is een prachtige auto, daar wil ik zeker niets van zeggen.