02-02-2008, 01:36
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by MrMiljon
Begin zelf ook almeer een hekel te krijgen aan marktplaats. Ik kijk ook alleen nog maar in een straal van 25km met telefoonnummer, dit om het "risico" een beetje te beperken.
Heb zelf toen ik 17 was bijna een scirocco gekocht. Was een witte 1.6 scala weet ik nog wel. Alles geregeld (zonder rijbewijs best k*t) dag van te voren nog even gebeld; "Ja mijn moeder wist niet dat ie verkocht was dus ze heeft hem aan een ander verkocht"
Verkopen doe ik eigenlijk niet gezien het ellenlange gezeur over en weer. Als er wat verkocht moet worden zijn het bijna altijd dingen boven de 100,- zodat het de moeite waard nog wel is. Heb bijvoorbeeld nog een doos vol verchoomde olievuldoppen staan (mk1 ed). Dat ga ik wel een keer in een partij verkopen want ik zie de bui al hangen. Opsturen, afdingen, als ik er 2 neem dan..... past ie ook op dit en dat enz. enz.
Mijn laatste puntje is al dat afdingen. Mensen gaan er altijd maar van uit dat je maar moet (goed recht) gaan afdingen. Heb zelf een tijdje terug 4 bandjes verkocht, goed merk (michelin) 7mm profiel en een gangbare maat (195/65 r15). Te koop voor 100,- . Krijg je alsnog mailtjes en telefoontjes voor 50,- 75,-. Als iets het bedrag waard is ben ik ook bereid het er te voor geven (wat mensen soms al verbaasd). We staan niet in Turkije op de markt!
|
Kan ik morgen zo'n dop bij je ophalen?