31-01-2008, 11:12
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Vento Vice
[B]@ Pedaalemmer: Wat zou er dan meer geel moeten?! Dashboard-delen? Te opzichtig; heb ik ooit in een Golfje gehad dat leidt erg af! Geel met zwart leer dan? Dat zit er (voorlopig?) niet in; het geld is nu op...
Er komt wél een gele knuffel op de achterbank: Mr Oizo! (kent u 'm nog?) en een knalgeel.... sleutelkoord! That's it!
Mss gele dobbelstenen aan mijn spiegel? 
Wat betreft die dumpvalve: bied maar! Ik geloof dat ze 100 Eu nieuw zijn?
Of mss heb je er iets leuks voor terug, maar ik moet iig die slang, waar-ie aan hangt in normale staat ervoor terug! Doe maar PM-en...
|
Met bniet alles geel gespoten doelde ik op de moterruimte en de binnekant van de carroserie. Die zijn op de foto's rood.
Als iemand een auto laat overspuiten en doet alleen de binnenkant heb ik gelijk de vraag waarom?
Waarom ik die vraag heb? omdat er veel corrado's zijn die schade hebben gehad, de eigenaar de auto snel laat fixen en van de verzekeringsgeld hem gelijk maar in een ander kleurtje laat spuiten.
Doel nu niet dat dit bij jouw corrado het geval moet zijn geweest maar ik ben daar altijd een beetje huiverig voor.
Leuke foto's bij die grafity muur maar ik zou bij een gele auto een wat rustiger achtgrond kiezen.
|