View Single Post
Old 21-01-2008, 16:16
Siem's Avatar
Siem Siem is offline
Postwhore

Send a message via AIM to Siem
Wink

Heb het wel eens gehad in Doetinchem, kwam van school weer en reed de rotonde op. Een aankomende auto ging af in de richting waar ik vandaan kwam. Ik dacht dus nu kan ik erop, maar nee komt er een ontzettende bmw binnendoor schieten. Ik schrik en trap dus vol het gaspedaal in, ging net goed en toen hij achter mij reed stak ik nog even mijn hand op als gebaar van sorry (ook was ik niet fout). Ik zette mijn kameraad af op het centraalstadion in Doetinchem. Toen ik weer bij de stoplichten stond zag ik dat hij er ook nog stond. Hij stond voor mij rechts en ging rechtdoor. Ik moest linksaf dus dezelfde richting op als hij. Toen hij groen had en langs kwam rijden keek hij met een zeer agressieve blik naar mij. Ik voelde mij hierdoor niet echt op mijn gemak, maar ik kreeg groen en reed toch maar die richting op. We reden Doetinchem uit en hij reed een stuk of 4 auto voor mij. Halverwege Zelhem - Ruurlo dacht ik dat hij weg was ergens afgeslagen ofzo. Dat klopte ook hij stond in een zijstraat stil wachten tot dat ik langs kwam. Zodra dat gebeurde heb ik hem bijna driekwartier op een 2 meter afstand gehad met gebaren en signalen.

De oplossing die ik had: Toen ik bij Haaksbergen in de buurt kwam zat hij nog achter mij, ik wilde naar huis maar wou niet hebben dat hij wist waar ik woonde. Ben toen afgeslagen in een weg met veel scherpe en haakse bochten. Na deze rit + een ritje door Haaksbergen was ik hem kwijt. Toen lekker naar huis ( toch de auto even in een straat verderop gezet

Audi a4 Avant 1.8T '03
?
Reply With Quote