En er is weer een kleine update !
Vorige week was er een klein probleem met één van de voorste speakers ,die ging zachter spelen dan de andere kant !
Nu bleek ,na een klein onderzoekje ,dat deze door mij is opgeblazen (speelde er toch iets te hard mee....

)
Maar ik heb van de leverancier een set nieuwe gekregen voor garantie,een erg goede service van Emperor audio !
En ik heb ook meteen maar een set nieuwe speakers aangeschaft voor achterin ,op de originele plaatsen .
Uit dezelfde serie als de voorsten ,want die voldoen mij erg goed !
Binnenkort gaan we ze allemaal iets anders affilteren ivm de lage tonen ,dan kunnen ze net even iets meer hebben .
En er is een andere versterker ingekomen voor de subs !
Wel één uit dezelfde serie ,maar dan zwaarder ,en met een bass remote .
Er zat een 100.2 in (2x100 watt) en er is nu een 160.2 voor in de plaats gekomen (2x160 watt )
Speeld aanmerkelijk harder ,de subs ,terwijl die al erg goed speelden!
En nu is mooi het volume van de woofers te regelen ,de regelaar is netjes weggewerkt in de asbak .
Dus van binnen en buiten is er niks van de audio te zien ,precies zo ik het wil hebben ,clean !En zo blijft het interieur mooi origineel
En voor de rest gaat het met de auto goed ! Ik heb intussen wel de fuseekogels vernieuwd ,en het rechtervoorwiellager is een nieuwe in geperst .
Die begon wat speling te vertonen (ja ,wat wil je ook met 8,5 j en Et 8

)