Thread: 84/85 gti mk2
View Single Post
Old 18-01-2008, 20:29
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Quote:
Originally Posted by Berrychello
Uitlaat is sowieso niet origineel. Voorspoiler is trouwens gewoon van een 8v, niet van een 16v. Nette GTI hoor! Wel even dubbel rond erop zetten, dan kan deze grille op mijn Golf

Gelukkig.

@Misha: met 100dkm zou ie toch wel minstens €2000,- moeten opbrengen denk ik. Zoals ik 'm nu zie, met -op de gok- 240dkm op de teller denk ik dat ie €1300,- waard zou zijn. Gokje hoor, en zo'n kenner ben ik niet...

ik denk dattie met een ton wel meer waard is, en als hij in de staat is zoals hij beweerd.

de auto is in '94 ingevoerd, hij is schijnbaar geschorst geweest in nederland, papieren aanwezig.
kmstand is 89xxx, nap nagecheckt, gereden kmers in duitsland lijken wat onwaarschijnlijk.
ook met meerdere kmers is zon ding meer waard dan 1300, net wat René zegt, zo'n gti is voor de heb.

daarnaast zijn die kleine dingetjes die niet origineel zijn wel verdacht, ook de man wekt een rare indruk.
het is namelijk zo iemand die het woord interpunctie niet kent en gebrekkig nederlands spreekt.
het lijkt een hele mooie auto, ik denk dat hij in het echt tegenvalt, er hangt toch een rare smaak aan.

een ding is zeker, als hij de gelopen kmers correct zijn en hij is zoals hij beweerd is deze het geld zeker waard.