View Single Post
Old 13-01-2008, 21:18
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool

Tijdje niks meer gepost hier zie ik. Zijn wel wat kleine wijzigingen geweest nog. Heb inmiddels de kofferbak bekleed, nieuwe remmerij voor (schijven en blokken), schroefset in ml gezet, usa stunning lights icm gele pitten in de koplampen en nog wat meer kleine dingen. Maar gaat niet zo hard allemaal, 't is winter dus weinig activiteit, aangezien ik niet zoveel klusmogelijkheden heb. En ik ben momenteel veel met andere dingen bezig.

Maar zo staat de golf er momenteel bij:

Samen met de ex van tommy, die inmiddels weer rijd met een 1800 erin en supersport schroefset er weer onder

En afgelopen week heb ik weer een leuke update gescoord. Ik heb een origineel VAG navigatiesysteem gescoord uit 1986, dit paste natuurlijk perfect bij de golf! Het was helemaal compleet met software voor heel europa!

Als ie niet gebruikt word...

En in werking, een flink beeldscherm, zodat je helder en duidelijk alles kunt zien!

Boordevol met handige registers over straatnamen, belangrijke gebouwen/plaatsen en alles wat je lief is!

En boordevol kaarten, heel europa!

En superhandige bladwijzer met de meest belangrijke info over kaarten,om belangrijke dingen snel terug te vinden en dus supersnel te kunnen bedienen!

Doch vind ik de bediening iets te omslachtig om onderweg te doen, en het beelscherm is wel heel mooi groot, maar neemt toch vrij veel zicht weg! Ook heb ik er nog geen bijpassende houder bij, dus zal hij wel veelal in het dashboardvak blijven liggen

Komt allen met uw commentaar

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote