View Single Post
Old 12-01-2008, 16:00
mamspolo mamspolo is offline
Forum Newbee

Smile

Nee, die Toyota's zijn een Picnic van '96 en een Aygo van '06, dus stukken jonger en krijgen gewoon onderhoud bij de dealer, tussendoor niets aan de hand. Ooit begonnen met een Kever. Daarna verschillende Volvo's en Renault 4 waaraan ik veel gesleuteld heb. De Polo is van mijn moeder en nu ik 'm goed bekeken heb vind ik het zonde om die zomaar weg te doen. Kijk je op bijvoorbeeld Marktplaats dan zie je dat de restwaarde (500,-?) erg laag is voor zo'n karretje dat nog jaren meekan en er goed uitziet. Ook heel geschikt om zelf veel aan te doen. Vandaar dat ik voortaan het onderhoud wel wil gaan doen, als hobby. Ook de onderdelenprijzen zijn heel schappelijk. Dat is iets wat je van Toyota niet kan zeggen....
Kortom, ik denk dat de kwaliteiten van deze VW's nog erg onderschat worden. En deel jullie enthousiasme!
Op marktplaats heb ik een DVD (ElsaWin)besteld (9,-) waarop alle werkplaatsgegevens van alle modellen tot 2007. Lijkt me heel handig voor de toekomst. Misschien kennen jullie die wel, is het wat?
Reply With Quote