Quote:
Originally Posted by Soumensch
Zat even te zoeken op t forum en vond deze vette kever..
Zo werd hij met dropped spindels.. hoe is hij dan verlaagt op de foto hierboven?

|
als ik jou was, zou ik eerst voor verlaagde as gaan. kun je zelf heel eenvoudig maken. staan zelfs nog bundbolzen asjes op marktplaats dia al verlaagd of verlaagd en al versmald zijn.
reken erop dat als je smartbanden en een verlaagde as neemt al een heel eind omlaag gaat. als je dan ook nog een dropped spindels neemt, leg je de as compleet op de grond. de onderkant van de shokdempertorens en de adjusters zullen dan over de grond gaan, waardoor je, na mijn mening de boel kapot rijdt( je moet het er voor over hebben. als je echt laag wilt gaan, moet je compleet zelf een as maken of 1 kopen.
zie foto hieronder. dit is een mooie oplossing als je echt laag wilt. adjuster aan de voorkant zodat ze niet over de grond gaan en geen schokdempertorens. dezelfde assen worden ook wel verkocht met schokdempertorens. scheelt je toch zo'n 2 cm meer bodemspeling.
de witte kever hierboven, vindt ik persoonlijk heel netjes. ik ben geen man van dat versmallen. ik denk dat deze een verlaagde as (niet versmald) heeft en dus (zoals al wordt vernoemt in de tekst) met dropped spindels. maar op deze foto heeft ie nog geen smartbanden en daarmee zou die dus nog lager komen. correct me if i'm wrong.
Ik reed zelf ook met een verlaagde as en dropped spindels en smartbanden 135/70. ik moest de auto omhoog zetten omdat hij op de grond lag. hij kon dus veel lager, maar daarmee viel niet te rijden omdat de adjusters en de onderkant van de schokdempertorens over de grond gingen. de kever is zeker vergeleken met andere kevers niet laag, maar ik raakte nog van alles en ook de bandenbak raakte de drempels. nu zou je best erg laag kunnen gaan, maar dan moet je alleen een weg uitstippelen die niet al te veel drempels heeft

en die had ik in overvloed. persoonlijk vond ik het ook erg zonde van de kever.
zeker als je zo'n mooie hebt als de jouwe. maar zoals ik zei, je moet het er voor over hebben. nog een plaatje van me kefah