Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Ik wil dus mijn achterbanden gaan vervangen, moet op 15" 9J staal verbreed.
Huidige bandenmaat is 195-45-15 en die moet er ook weer om, een andere maat is dus geen optie !
Nou doen de meeste bandenboeren nogal moeilijk over getrokken banden, of ze doen het gewoon helemaal niet.
Weet nog dat ik vorig jaar voor 2 bandjes (215-40-16 op 9J) ruim 5 uur bij de bandenboer heb gestaan en na een aantal kapotte binnenbanden en een hoop gespring op mijn velgen lag het er dan eindelijk om  .
Zijn er bandenboeren (liefst omgeving Brabant- Limburg) die hier genoeg ervaring of de juiste apparaten voor hebben en dus zonder problemen een 195-45-15 op een 9J kunnen en willen monteren ???
|
Sorry voor de offtopic ,maar weet je dat ik vorige week die banden heb verwisseld op de velg van links naar rechts ,en dat binnen 20 min klaar had ,inclusief balanceren!
Ze hebben waarschijnlijk de velgen verkeerd om op het bandenapparaat gehad ,ze moeten namelijk worden opgespand met de Buitenkant naar onder ,anders krijg je nooit de band om de velgrand !
Jammer dat er nog steeds zuke bedrijven zijn ,die dat gewoon niet eens weten !
Maar het kan inderdaad wel ens een probleem zijn om een bedrijf te vinden die dat wil doen .
Ik zet atijd mijn eigen banden eromheen ,en het bedrijf waar ik dat dan doe ,daar kijken ze ook we eens vreemd naar de banden en velgmaten ,waar ik daar mee aan kom !
Als je een beetje in de buurt woonde wou ik het wel voor je doen
Succes in ieder geval ermee