View Single Post
  #137  
Old 19-12-2007, 22:35
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Ik heb de T3 op de golf ,en de witte jetta .(beide een Jr motor)
Bij de golf heb ik nu de roetstop op de 'stijn' manier afgesteld ,dwz maximaal ,en heb de Lda plunjer maximaal gezet , en heb nu als gevolg dat de golf bij lage toeren veel vlotter is ,en als de turbo op volle druk is trekt ie echt als een beest!

De witte jetta heeft inderdaad een redelijk groot turbogat ,zal ook mede komen door de oversized intercooler ,en ik heb hierbij de roetstop ook nog lang niet maximaal versteld .Deze rijd nu op 1,1 bar ,maar daar zal ik het volgend seizoen nog even mee bezig ,want ik heb het gevoel dat de golf nu al een stuk sneller is kwa trekkracht !
En dat nog zonder intercooler !

De rode jetta heeft een 1V motor ,en heeft dus de kleine turbo ,en die rijd wel iets soepeler dan de golf ,maar de golf is nu veel sneller dan de rode jetta!





Maar nu heeft die ook al 350.000 km gelopen natuurlijk

Zal mij benieuwen hoeveel de turbodruk word bij de witte ,als ik de pomp verder afstel !

@FGizmoS ,die stekker op je turbo is voor je omlooppompje voor je koelvloeistofkoeling voor je turbo,deze draait b.v. als je de motor afzet voor de nakoeling van je turbo .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote