View Single Post
Old 19-12-2007, 10:59
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik

Dankje.

Omdat sommige mensen denken dat er niks aan de auto gedaan wordt en alleen maar 100e vragen worden gesteld...

Vorige week voorbumper omgezet. Kleuren komen weer volledig overeen met de lijsten. Achterbumper ook eens geprobeert licht op te schuren met wat schuurwol. Dit deel komt ook weer mooi overeen met de kleur van de lijsten.
Ga volgende week nog een set originele G60 bumpers ophalen (in Lc3U) waarvan de band volledig zonder schade is (huidige is toch niet helemaal schadevrij ). Moet nog even zien wat ik hiermee ga doen. Zullen hoogstwaarschijnlijk nog opnieuw gespoten worden.

Daarnaast ook nog afgelopen week de kachelradiateur vervangen. Deze was zo lek als een zeef. Blijkt dat ooit de ventilator kapot is gegaan waardoor delen van de blazer in de kachelbuizen beland zijn. Uiteindelijk heeft dit geleid dat een stuk plastic bij het bedienen van de kachel zich door de radiateur heeft geboord.
Gehele dashboard eruit gehaald en de kabelboom weer fatsoenlijk gelegd in het dashboard. Zaten toch een paar zaken niet zoals het hoorde. Ook de ISO stekkers van de radio fatsoenlijk gesoldeerd aan de originele kabelboom, ipv van die irritante kroonsteentjes. Al met al resulteert dit in veel meer ruimte in het dashboard.
Kachelradiateur moet alleen nog fatsoenlijk ontlucht worden, maar hier ga ik morgen verder aan. Chris, bedankt voor de hulp!

Krijg met de kerst een nieuwe digicam, zal uiteindelijk wel fatsoenlijke foto's maken. Naafkapjes zitten momenteel ook weer op de velgen. Het setjes Bora doppen wat ik erbij heb gekocht vind ik niet zo geslaagd staan...