19-12-2007, 10:13
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Berserker
@ VW Leusden, Bert is een belg en die hebben op dit moment geen enkele vorm van regering, vervuilen mag daar, zolang je maar de andertalige de schuld geeft...
@Pedaalemmer, op zich heb je gelijk, alleen heb ik er toch extra voor gekozen om een daily en project auto te hebben, sowieso als er een ander blok inkomt. Niet zozeer vanwege t gebruik, maar meer omdat als je er weinig km's rijdt je er veel duurdere delen voor kunt kopen omdat ze dan minder slijten..
Ook het spuitwerk en andere delen gaan dan langer mee, en het is zo heerlijk om nog iets extra's achter de hand te hebben om in je vrije tijd met volle teugen van te genieten..
|
Een audi zoals jij hebt kan ik me heel goed voorstellen dat je die lekker voor zondag enzo rijd. Ik doel meer op mijn eigen situatie. Ik zou gek zijn als ik mijn corrado laat staan om alleen op zondag te rijden. Eerst spendeer ik 5000 euro aan een auto om hem vervolgens niet te gebruiken
Jouw audi is een prachtjuweel die je later wellicht nog weleens aan je kinderen wil laten zien of zelf over 20 jaar wil kunnen rijden. 
|