View Single Post
Old 18-12-2007, 21:51
Sjoes 85
Guest

Uuh leer dingen korter en gevatter op te schrijven anders zal geen hond ze lezen??
Tsja, er viel nogal veel over je 'argumenten' te roepen..
Jammer dat je deze kans om fatsoenlijk wat argumenten aan te dragen wederom laat liggen. Ik krijg een beetje het idee dat je die eigenlijk niet hebt..

Mwoah Autoweek is net zoiets als Nederlandse autoprogramma's ze testen een Hyundai en beginnen dan dat de bekleding lekker fleurig is, omdat er zo'n leuk motiefje opzit..Pffff (mist de L op voorhoofd Smily)
-Ten eerste zal een echte autoliefhebber geen Hyundai kopen.
-Ten 2de geven ze zulke waardeloos slechte argumenten waarom een auto goed of slecht is dat ik er serieus spontaan een slappe van krijg...
Dat vind jij. Wederom gooi je alles over één kam. Ben nu trouwens wel benieuwd wanneer jij t dan wel goed vindt
-Ten 3de behoort de Audi 50 niet tot de autoweek lezersdoelgroep aangezien hun Auto-kennis niet veel verder rijkt dan het alledaagse fileverkeer...
-Ten 4de wordt mijn mening stilletjes bevestigt omdat Sjoes' golfje erin staat. Zegt dat nu iets over jouw beeldvorming of over mijn Golf? Je weet nog niet eens waar het artikel over gaat!

Heb ooit op een verjaardag een discussie gehad met een 18 jarige knul die meende veel van auto's te weten, Alfa's waren de beste auto's. Toen ik hem vroeg of ie zelf al een auto had, was het antwoord nee, MAAR hij had het uit de Autoweek en tjah toen heb ik toch wel een perfect getapt pilsje via mijn neus verspild over die jongen zijn shirt...
...en dus redeneert iedereen zo? en dus is autoweek een slecht blad? kom op zeg..

En ohwja jaloers? Nee leuk voor Sjoes dat ie erin staat , ik ga met mijn ketel niet eens naar meetings, hecht er eerlijk gezegd geen waarde aan om in zo'n blad te staan.
volgens mij zou je dat juist wel leuk vinden, maar je bent een veel te stoere kerel met een veel te grote mond om dat toe te geven (is mijn idee ervan)
Tip: koop de Oldtimer praxis eens vele interessantere auto's en tips en trucs.
bedankt voor je tip, ga ik zeker eens doen! maar waar gaat dat blad over? ik heb namelijk niets om te restaureren, als het daar over zou gaan//

Toedels!
Reply With Quote