View Single Post
Old 18-12-2007, 21:48
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic

Wat een gezeur joh nog ff en we gaan aan elkaars haar trekken en ff een dansje rond ons handtassen doen
Quote:
Originally Posted by Type 17

Ik geef hier en daar al eens mijn tips, idd. niet veel, maar dat zie ik ook nog bij genoeg anderen hier...(net zoweinig tips, alleen maar korte reply´s in de trant van "vette velgen wat je daar op je auto hebt, nu nog iets verlagen dan is ie goed!", levert zoiets dan wat op?)

Heb je ook eens gevraagd waarom "MK1" en weet ik wat nog allemaal voor engelse termen vaak onnodig hier in de NL afdeling van volksforum wordt geschreven, is dat dan geen slecht gebruik van de NL-taal? Daar stoor ik me nl. al eens aan. Ik wou van dat hele "MK1" en wat nog voor de rest angelsaksische gedoe (is nl. in mijn ogen "dikdoenerij") eigenlijk niks zeggen, maar nu kon ik dat dus niet over me heen laten gaan...

FF 2 dingen....
1. Ik had begrepen dat een forum ook bedoeld was om je mening te kunnen geven. Commentaar zoals "vette velgen, nu nog iets verlagen" is toch een mening? Niet iedereen moet hetzelde mening hebben als jij, ik of wie dan ook. Maar misschien dat de starter van de thread er wel wat aan heeft. Ik weet wel dat als ik over een set velgen zit te twijfelen en 10 mensen die ik via een forum heb leren kennen zeggen dat ze de auto niet staan, dan gaan ze eronder uit al is er een persoon wie ze mooi zegt te vinden.

2. Wat is nou de problem met MK1 of dergelijke engelse termen. Komen net zo stom over als "einzer" als je ze vootdurend gebruikt, dus om te zeggen dat je daaraan stoort is eigenlijk een beetje "the pot calling the kettle black" vind je niet? Net zo slecht gebruik van de nederlands taal, waar ik trouwens geen begrip voor hebt aangezien dat ik kom uit dat hele anglosaksische gebied, als constant duitse termen gebruiken. Als ik me eigen niet stoor aan de feit dat sommige engelse termen en uitsprakjes niet juist worden uitgesproken of niet juist geschreven worden dan vind ik dat mensen niet moeten klagen als ze gebruikt worden.

Het is een forum, je hoeft niet een kliene kamer met mensen hier te delen. Sommige moeten inderdaad een korreltje zout met dingen nemen en een beetje meer humor hebben....lighten up
En nu ga ik al m'n speelgoed weer uit de buggy gooien
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote