Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Berserker,
wel eens van blablabla........blablablabla inhoudelijke discussie.
Berserker, graag jouw INHOUDELIJKE visie hierop
|
Uuh leer dingen korter en gevatter op te schrijven anders zal geen hond ze lezen??
Quote:
En dat jij met de Autoweek jou "reet afveegt", fijne kerel ben je om zulke taal te gebruiken, erg beschaafd... Ben je misschien een tikkeltje jaloers dat ze jou niet hebben gevraagd voor een reportage met jou `77er Audi 50 waar jij zoveel tijd en werk in hebt gestoken?
Het is overigens niet mijn Golf 1 die in die kerst-uitgave van de Autoweek komt te staan, maar die van Sjoes 85...
|
Mwoah Autoweek is net zoiets als Nederlandse autoprogramma's ze testen een Hyundai en beginnen dan dat de bekleding lekker fleurig is, omdat er zo'n leuk motiefje opzit..Pffff

(mist de L op voorhoofd Smily)
-Ten eerste zal een echte autoliefhebber geen Hyundai kopen.
-Ten 2de geven ze zulke waardeloos slechte argumenten waarom een auto goed of slecht is dat ik er serieus spontaan een slappe van krijg...
-Ten 3de behoort de Audi 50 niet tot de autoweek lezersdoelgroep aangezien hun Auto-kennis niet veel verder rijkt dan het alledaagse fileverkeer...
-Ten 4de wordt mijn mening stilletjes bevestigt omdat Sjoes' golfje erin staat.
Heb ooit op een verjaardag een discussie gehad met een 18 jarige knul die meende veel van auto's te weten, Alfa's waren de beste auto's. Toen ik hem vroeg of ie zelf al een auto had, was het antwoord nee, MAAR hij had het uit de Autoweek en tjah toen heb ik toch wel een perfect getapt pilsje via mijn neus verspild over die jongen zijn shirt...
En ohwja jaloers? Nee leuk voor Sjoes dat ie erin staat

, ik ga met mijn ketel niet eens naar meetings, hecht er eerlijk gezegd geen waarde aan om in zo'n blad te staan.
Tip: koop de Oldtimer praxis eens vele interessantere auto's en tips en trucs.
Quote:
je werkt in je baas z´n tijd...
|
Doen de meeste van ons toch?
Quote:
Ik noem je zo twee mensen op die niet dezelfde hobby als jij hebben
|
Ik nog wel meer