View Single Post
Old 16-12-2007, 08:35
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict

waarom heb je dat hele dash eruitgehaald????
duurt wel even voordat de lucht uit de nieuwe kach.rad.is,slangen ook er goed op?(boven-onder omgewisseld per ongeluk)
heb je die kabels goed op die schuiven gezet onderaan die kachelbak en ook op de juiste lengte met die klipjes vastgeklikt,tja als je lucht in systeem hebt idd maar 2 mogelijkheden,dop van koelreservoir af en verwarming schuif open maar als je die niet goed hebt afgesteld dan komt er niet alle koelvl.doorheen en kan je lucht in je systeem blijven krijgen,ik wacht altijd tot de fan 2 keer aanslaat en dan pas de de dop erop,de lucht word er toch wel uigehaald omdat er als je goed kijkt de koelvloeistof in t reservoir blijft stromen door t dunne pijpje,mischien functioneerd je termostaat wel niet goed meer,probeer eerst maar eens wat ik eerst zei,ik heb dat ding al 3 keer vervangen,die modificatie is alleen op de oudere types tot 88 of zo geloof ik,is bij de in en uitgaande slangen van de kachel,zoun alu dingetje.maar dat hebbe ze ingebouwd omdat die kachel te heet werd of zo iets,bij die nieuwere bouwjaren is dit niet meer nodig,als je een bepaald chassinummer hebt en je golf of jetta is van bv bj 86 dan had je dus kans dat je vroeger(of dit nu nog is?)deze bij vw gratis kon laten vernieuwen,hoop dat je hier wat aan hebt,succes dermee dan
Reply With Quote