View Single Post
Old 12-12-2007, 12:06
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Sooowwwww. oke kleine update dan.

De corrado is terug geweest bij arno, die heeft me gerust gesteld dat de lader oke is en ik over 10.000km nog maar eens moest terugkomen voor een grondige check-up.
ook gaf hij me advies mee eens langs Hulsen turbo tuning te gaan, arno zei dat me corrado nogal lui was.

Zo gezegd zo gedaan paar weken daarop naar Carlo Hulsen gereden in Veghel en daar aangekomen weet je dat je in het walhalla van PK land ben aangekomen.

Corrado 20vt met 400+ pk's, golf carbio 8v turbo met 200+ pk's, zijn eigen golf2 20V met 2Turbo's met 500+ pk's (ja dat lees je goed) en een golf2 met 300+ pk's en dat allemaal zo dicht bij elkaar.

Carlo heeft toen de ontsteking van mijn corrado gecheckt en deze stond 5graden verkeerd. Nogal wat dus dat is gelijk bijgesteld en hij was dan ook al snel klaar. Na proef rijden bleek inderdaad dat hij een stuk sneller op het gas reageerd (doh).
na een bak koffie en een hoop vragen en antwoorden na een paar uurtjes daar weer vertrokken.

Met Dasher in contact gekomen en hij voor mij een set 16" geregeld in de breedtes: 7,5" en 8", en gepoedercoat in de kleur wit. Jawel spier en spier wit.

Bandjes direct besteld in de maten 195/40/16 en 215/40/16 en deze afgelopen vrijdag avond laten monteren: kleine preview:

Gisteravond bij de garage geweest voor nieuwe schokbrekers achter, remschijven, kachel, en een analyse van het rare geluid onder de moterkap.
Resultaat van die avond is een corrado met nieuwe monroe's achterschokdempers die nu veels te hoog met zijn reet de lucht instaat, verkeerde remschijven en een ontbrekende kachel. Geluid onder de kap is een kapotte achterste motersteun.

Dus wat nog moet gebeuren:

Nieuwe schijven
Kachelmoter
Motersteun,
Bumpstops
Achter afstellen met de voorkant.

en dan kan ik misschien weer lekker cruisen
Goede foto van de auto volgt nog zodra de digitale camera het weer doet
Reply With Quote