View Single Post
Old 10-12-2007, 10:28
Melvin Melvin is offline

Ik ergerde me vooral aan iets anders... dat die politieagent alleen door het uiterlijk van de motor zegt: ja, dit is een 16v (duh) dat mag niet he, weet je dat?

Ten 1e: Zal hij toch echt de motorcode moeten lezen/kijken om het zeker te weten, zo'n 16v inlaat kan ik ook bovenop mijn dieselmotor leggen...

Ten 2e: Wie zegt dat hij nu meer als 40% vermogenstoename heeft, heeft die hannes dat ff vlug berekent? Weet hij WELKE 16V motor het is? KR/PL? Weet hij hoeveel kw die heeft?

Ten 3e: Ze werken daar nogal veel met aannames enzo, het is maar goed dat ik niet vaak aan gehouden word want ik wordt er een beetje bijdehand van... Maargoed, die lullo in die golf 2 had natuurlijk ook niet moeten zeggen dat er een ander blok in lag, of hij had zich iig beter moeten inlezen in de materie zodat ie zich ook nog kon verdedigen...

Wat denken al die politielui van tegenwoordig, dat ze er echt verstand van hebben? Mijn auto is zo ook al eens onnodig in beslag genomen (banden zouden te ver uitsteken, en omdat ik bijdehand ging doen en zeggen dat dat WEL mocht, mocht ik mee... uiteindelijk had ik gelijk, maar niemand die zijn excuses aanbied...)
Reply With Quote