
07-12-2007, 16:37
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,812
|
|
Quote:
Originally Posted by Stijn
Maar het onderblok is mijn inziens iets totaal onbekends, vooral de achterkant hiervan is duidelijk anders dan het standaard VW blok
|
hmmz, ik zie er zo niets onbekends aan. De achterkant, lijkt mij, is niet anders dan bij een 1600 of 1800cc uit b.v. een Golf 2 (waarbij cilinderkop met in en uitlaat dus aan dezelfde kant). Hij heeft zelf´s, als je goed kijkt, op die_voor jouw_vreemde blok de motorsteun op die plaats gemonteerd voor inbouw in een Golf 1...
Quote:
Originally Posted by Stijn
(of de 827 zoals jij het wil noemen).
|
en zoals VW zelf die blokken (de "big blok" 4 cilinders) al sinds het debuut in de audi 80 in het jaar 1972 noemt...
__________________
Quote:
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! (Ian "Lemmy" Kilmister 1945 - 2015)
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|