View Single Post
Old 06-12-2007, 13:33
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6

Zo, inmiddels alweer ruim 6 maanden verder en wat is er in die tussentijd gebeurd? Weinig eigenlijk, althans met de GTI dan. Sinds maart een nieuwe baan, erg druk mee en geregeld op zakenreis (vooral naar WOB). Daarnaast sinds 9 oktober gezinsuitbreiding en dan weet je (waarschijnlijk) wel wat er dan met de hobby gebeurd in die eerste perioden... Nou goed, alles heeft ook z'n positieve kanten uiteraard.

De VR6 komt, sinds ik de nieuwe baan heb, wel bijna wekelijks uit de loods om een snelle rit naar en van het werk te verzorgen. Het blijft een genot om er mee te rijden! Helaas nog steeds niet aan toegekomen op de turbokit te monteren, het 2.9 blok ligt wel al een tijdje uit elkaar, maar daar zit nu ook even geen schot in de zaak. Moet ook nog onderdelen bestellen in de VS.
Hieronder nog even een fotootje van de auto zoals hij er nu bijstaat. Zit nog te dubben of ik de halfjaarlijkse 'frontwissel' ook deze keer weer uit ga voeren. Wellicht dat ik de franse koplampen ook eens te koop zet en als ik er een goede prijs voor kan krijgen gaan ze de deur uit en komen m'n smoke Rallye koplampen er voor in de plaats.

De cabrio die we hadden is trouwens verkocht, of althans omgeruild voor een Golf 3 1.8 GL uit 1996. Met de gezinsuitbreiding was het niet zo handig meer om met de cabrio door te rijden, we zullen het zeker (gaan) missen! M'n broertje rijdt nu trouwens met dIe cabrio, hopelijk beleefd hij er net zoveel lol aan als wij hebbeN gehad in de 3 jaar/75.000km dat we er mee reden.