Ik zal maar eens ff uitleggen hoe ik ze gemaakt heb dan
Eerst meet je het uit natuurlijk, en dan met een dremel met een flex schijfje erop heel voorzichtig langs het randje. Dit zal natuurlijk door de warmte smelten en wit uitslaan

Maar dat maakt niks uit, zodra je klaar bent en je hebt de losse plaat ken je dit eraf breken. Zodra je alles eraf gebroken hebt ga je met fijn schuurpapier langs de randjes zodat al het witte weg gaat

Dan ga je de gaatjes uitmeten waar je ze vast wil zetten en dan boren.( zorg dat je in een keer doorboort anders smelt je boortje vast

) En dan ken je gewoon een spuitbus mat zwart pakken en een dun laagje erop zetten. ff drogen met een fohn en dan nog 2 of 3 laagjes erop zetten en de plaat is zover klaar. Nu maak je nog een stukje rubber/plastic in de deur om ervoor te zorgen dat de plaat niet van achter beschadigd. Ik heb hiervoor een stuk vijverfolie gebruikt

En op plekken waar de folie nog tegen een boutje of iets dergelijks aan komt heb ik een soort kneedbaar rubber op het boutje gezet. Nu schroef je de plaat vast en U bent klaar

Doe 2 stappen achteruit en bewonder u werk

Passat 1978 1.6 automatic.
Passat 1998 1.8T variant.
www.vwclubparkstad.nl