Thread: Big_Mac_Mark
View Single Post
Old 28-11-2007, 01:20
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC

Default Big_Mac_Mark

Dag menschen,

ik moet er ook maar eens aangeloven om me hier voor te stellen. De naam is Mark, beter bekend als Big_Mac_Mark. Ik ben 22 jaar, woon in Emmen, Drenthe en ben student aan de HBO, Commerciële Economie.

Sinds ik me kan herinneren heb ik al iets met VW's. Mijn pa kocht zijn eerste passat toen ik een jaar of 10 was, en hij heeft inmiddels zijn 5e... De VW-gekte is niet zo ineens aan komen waaien, dus...

Goed, niet boeiend. Misschien de voertuigen iets meer;

Voor het cruisen heb ik een golf MK1 cabrio...

Daarnaast heb ik nog een passat VR6 station...
(ik heb, net zoals mijn pa, een zwak voor de variant )

...en een '86-er golfie 2 automaat waar ik momenteel nog geen foto's van heb (dat is de pekelvreter, maar goed, jullie weten hoe het gaat; het plan was die lekker standaard te laten, maar heel stiekem al even één en ander gekocht om hem toch iets te 'personaliseren' )

Ook heb ik nog een Honda CBR 1000f die momenteel helemaal uit elkaar ligt om hem helemaal op en top te maken voor volgend voorjaar/zomer... (vandaar de foto's van direct na aankoop)

En de geschiedenis laat zich raden...Al eerste auto een Citroën AX, daarna een clio, maar verder alleen VW's...

Jetta MK1 met 16v blok (te ruste bij Sponser in de schuur )

Golfie 2...

Golfie 3...

(ja ja, wees gerust, die is later wel ves verlaagd met 17 inch eronder, maar heb er alleen even geen foto's van... )

en een 'gehoorapparaatbeige' golf, toenertijd nog gekocht van Cor van MIVW...

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote