View Single Post
  #28  
Old 26-11-2007, 20:26
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

-Ik haal op zen tijd rechts in. Ik rijd structureel te hard. Ik haal in als ik aan zie komen dat ik achter iemand kom te staan die niet op durft te rijden.

+Ik doe aan spiegelen, richting, afstand, mits het een vrijbrief is links te blijven rijden...


Dit is weer zown doelloos topic... je kunt de mensen die zich aan elkaar ergeren lekker tegen elkaar wegstrepen hier.


owjah, als een 4 baans weg meer banen krijgt, lijkt het minder noodzakelijk rechts aan te houden, en blijven veel gemakkelijk midden rijden, want dan kunnen ze er rechts nog wel omheen.

who cares.... Ik denk ook wel eens dat het nut heeft om toch stroken te wisselen als ik om 5 uur smiddags van Utrecht naar Rotterdam rijd... De keer daarop verbaas ik me over het aantal mensen wat doelloos van strook wisselt.

Ik zou me prima kunnen ergeren aan mijn eigen rijstijl bij een ander.

Iemand die het nog volgt?

Ik kan soms echt mensen uitmaken voor een en ander als ze zonder licht rijden, terwijl ik vanochtend zelf ontdekte dat ik zonder reed in de auto van mijn vader... Stom zeg... Wat zullen zich een hoop mensen aan mij geƫrgerd hebben dacht ik toen.




Naja, al met al sluit ik me toch bij Jurgen Santana aan...


Verbeter de wereld, begin bij je zelf... en begin niet op een forum.
Reply With Quote