View Single Post
Old 21-11-2007, 23:40
Ron mk1 Ron mk1 is offline
Married to PC

Het is dus gelukt, gespoten subframe,draagarmen, stuurhuis zijn gemonteerd.
STabilisatorstang ben ik gewoon stom weg vergeten te laten spuiten dus heb hem nu zo maar gemonteerd met nieuwe rubbers en verbindingsstangen.

Motor hangt erook al weer in op zijn plek en het frontje is ook klaar.
Aan de voorkant meteen de g60 fusee`s geplaatst met remmen en de originele sebering velgen voorzien van banden.
Achtervelgen wil ik ook nog op korttermijn plaatsen,maar dan wel meteen met het monteren van de achterremklauwen.( nieuwe)

Quote:
Originally Posted by Erik
Dit gaat echt ziekelijk snel!!
Ben je 24-7 met die wagen bezig ofzo ?

Dat valt best nog wel mee hoor Erik, werk ook gewoon overdag ( 9:00 - 18:00 ) 6 dagen in de week.
En nog een gezin thuis met 2e op komst.
het is echt voor mij in de avond uren .

Maar zoals ik al eerder zei: vanaf december zal er even eent ijd niks gedaan worden ivm gezinsuitbreiding.
Daarom wil ik nu zo snel mogelijk het motorruim klaar hebben , en het liefst 90% van de hele auto al .
Dan kan ik hem redelijk kompleet en klaar naar de stalling brengen( moet ik nog even regelen).
Dan zal het project toch zeker een paar maandjes stil liggen, en daarbij komt ook nog de aanschaf van DTA, en wat klein spul. Hier moet ik even rustig voor gaan sparen. het is niet zo dat ik geld te veel heb.

@Maduwe: dat hij niet echt carbon is wist ik, maar het gaat om het uiterlijk.
Nu heeft eent rubo motor niet het geluid met zo`n box als dat je hem op een non turbo plaatst natuurlijk.
Als hij gewoon stil is vind ik het ook goed, moet er nog wel normaal mee kunnen rijden .

Reply With Quote