20-11-2007, 01:36
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
Haha, je hebt inderdaad het hele project doorgekeken of niet?
Die klinken zijn originele klinken. Links zit een helemaal standaard klink. De bijrijderskant (rechter kant) is een klink van een Mk2 Golf/Jetta 4 deurs, achterdeur. Daar zitten namelijk geen sloten in. Het heveltje ziet er ook wat anders uit maar deze is vrij snel omgezet. 1 op 1 overzetten gaat dus niet.
Die anti-inbraak plaatjes zaten er al op. Maar d.m.v. de searchfunctie kun je volgens mij zo achterhalen waar die nog te krijgen zijn. Ik durf zo niet te zeggen of ze origineel VW zijn. Er zijn ook vast nog wel leden die ze zo hebben liggen!
|
Zekers, helemaal gelezen. Waren aardig wat postings  maar het is altijd leuk om vorderingen e.d. te zien in een project.
Thnx, ik zal v/d week eens op de sloop kijken hier voor die klinken. Ik meen dat er net weer verse mk2's binnen waren gekomen maar kon het net niet zien toen ik er langs kwam.
Ik had die anti-inbraak plaatjes nog nooit gezien, zag ze voor 't eerst in je project topic. Zal er zo eens op zoeken in het forum. Is best wel interessant met die kwetsbare klinken van VW. Ik vind Audi klinken er in lassen ook erg mooi maar voorlopig nog effies te veel werk en dan zou dit een mooie oplossing zijn.
Thnx voor de info,
Joop.
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
|