Thread: Alweer wat!
View Single Post
Old 18-11-2007, 03:42
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Samurai
Eers de juiste diagnose stellen, kan de bak zijn. Maar ook en kapotte homokineet, of zelfs de koppeling kan kapot zijn!

Vaak genoeg meegemaakt dat hij gewoon schakelde maar niet voorruit wou komen, doordat de koppeling helemaal versleten was.

Morgenvroeg, dalijk, zondag ochtend... whatever, ga ik hem ophalen.
Zou de koppeling van het een op het andere moment de geest kunnen geven? Die is namelijk al een flinke tijd verrot aan 't doen, en 't schakelen gaat alles behalve makkelijk...

Ik zal in ieder geval alle tips die hier zijn gegeven even doorlopen voor zover ik er dit weekend nog aan toe kom, te beginnen met de minst drastische.

Om nog even duidelijk te maken wat precies is gebeurd:
- de auto rammelde meer dan anders, en dan vooral in bochten naar rechts.
- hierom ben ik er bij een benzinepomp even af gereden om onder de auto te kijken.
- Toen ik niks kon vinden en weer weg wilde rijden begon de auto na een meter of tien hevig te rammelen en hield ontzettend in.
- Dus weer langs de kant gezet, en toen ik meteen hierna weer wilde wegrijden weigerde ie dienst... de auto.

Als ik er morgen niet meer aan toekom, en het blijkt inderdaad de bak te zijn, zal ik komende week als ik weer in Arnhem ben wat info over de verschillende bakken verzamelen. Hopelijk is het niet nodig, maar als het wel zo is weet ik tenminste precies in welke auto welke bak geleverd is en welke ik kan gebruiken voor de Golf.

In ieder geval al allemaal bedankt voor de tips.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote