View Single Post
Old 16-11-2007, 20:59
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Jongens dit is toch kat in het bakkie voor Japio? Vokslksklwien haalt de auto nog voor hem op ook (wel even een zakje ducaten meegeven). Jaap, regel het nou alsjeblieft, niks zo irritant als straks één of andere "onbenul" die advertentie leest en dat ding voor je neus wegkaapt(*) Wedden dat je dan zegt: "Ik had het ook gewoon moeten doen", waarna je, groen van afgunst, een topic op VWForum (hier zou ie het al niet meer durven, vermoedelijk) van een besnorde jongeman uit een willekeurige stad of dorp leest, die luidt: "Mijn nieuwe 6-cilinder Country"

(*) Geloof me, ik weet waar ik het over heb. Jaren geleden stond er een artikel in de WOB over een oosterbuur die een marsrode '76-er Golf 1 had gekocht, in zeer goede, vrijwel nieuwstaat. Hij had de auto daarna van de grond af opgebouwd.Dik dashboard van het laatste type erin gebouwd, 98-pk cabrio-motor, digifiz, klapraampjes voor én achter, H&R-schroefset, BBS-en, zwart leer uit een Golf 3, bodem in de kleur gespoten, echt een ge-wel-di-ge auto. Honderd keer dat artikel herlezen en gezwijmeld bij de foto's, totdat een jaar of drie geleden die auto opeens op Ebaymotors.de stond. Ik moést hem hebben, maar was niet gretig genoeg, ken je dat?

Hoe het afliep laat zich raden..ik was niet adequaat genoeg bij het bieden, en één of andere Duitse Heinrich ging (voor een hele billijke prijs) met die rijdende natte droom aan de haal. Heb ik mezelf nooit vergeven.

De moraal van dit verhaal mag duidelijk zijn...