View Single Post
Old 16-11-2007, 12:58
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Die afkortingen (HU en AU) staan voor de Hauptuntersuchung en de Abgasuntersuchung...ik ben niet volledig ingevoerd in de materie, maar volgens mij is daar niet uit af te leiden dat de ombouw in de Fahrzeugbrief is "eingetragen". Aan de andere kant, hij rijdt op normale kentekenplaten, en niet op rode, dus neem maar aan dat het wel goed zit, je zou als Duitser niet bepaald slim zijn een 6-cilinder in te bouwen en dan ongekeurd te gaan rijden (wat met die rode platen wel weer kan).

Hoe dan ook...je moet die auto gewoon voor €5000,- (of ietsje meer of minder) van die beste man overnemen, zo'n gelegenheid zal zich niet snel meer voordoen.

En ik ben het zeer zeker met enkele sprekers eens..afstand is van ondergeschikt belang, sterker nog, daar hou je nog een paar leuke reisverhalen aan over. Ik zou het op de Hajee-manier doen. Ticket enkele reis, exportkenteken erop en terugrijden (of twee platen lenen van iemand met lef én met een Golf 2, wat kan jou het schelen ).

Zelf heb ik destijds de Scirocco die Area51 nu tekoop heeft uit Munchen gehaald, in een dag op en neer met de auto-ambulance..wat een avontuur. De vermoeidheid vergeet je, de lol niet!