View Single Post
Old 16-11-2007, 09:36
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Weet je wat nou zo stom is? Ik was altijd in de veronderstelling dat de overheid / regering een soort van volksvertegenwoordigings-functie had.

Ik kan me van de afgelopen stuk of 5 kabinetten (dat zal ongeveer twee jaar hebben geduurd) niet 1 beslissing voor de geest halen die in wat voor manier dan ook voordelig is geweest voor het kleine deel van de bevolking dat ik "mezelf" noem.

De regering heeft de afgelopen tijd meer een functie van regeringsvertegenwoordiging op zich genomen en de oude taak een beetje gelaten voor wat het is.

daar steekt het juist, jij bent één van de 16+ miljoen inwoners van dit land.
Je kan niet aan ieder invididu/bevolkingsgroep tegemoet komen, dus probeer je dat aan het overgrote deel, maar ook dat kan niet altijd.
Omdat er kosten/uitgaven/verplichtingen zijn, moet je nou eenmaal consessies doen en bepaalde verplichtingen stellen. Als inwoner van een land ga je daar mee akkoord, je kan toch ook verhuizen naar een ander waar dat niet zo is, die keuze staat je vrij.

Als je als individu bij elke beslissing inspraak wil hebben moet je zelf de politiek ingaan
Reply With Quote