View Single Post
Old 09-11-2007, 18:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by mkIIvr6
Je kan beter zeggen nieuwprijzen die vent is helemaal geschift als je ziet wat hij soms vraagt voor bepaalde dingen , ik heb gezworen om er nooit meer heen te gaan want de service is ook maar bagger.

mgv Roberto

ik denk meld het maar effe voor als er mensen binnenkort heen willen gaan.

Het mooiste vind ik dat ie op zijn site adverteerd met zijn enorme grondstuk vol VW's, maar als je daar komt laat ie je alleen in dat kleine voortuintje dat vol staat met 25 Golfjes 2 en een stuk of 10 andere auto's. De leukere dingen krijg je niet te zien, en even omzien op het terein achterom is ook geen optie.

Als je dan wat wil en hij weet even niet zeker of ie het heeft moet je maar een keertje terug komen als ie het wel weet. Gewoon even het magazijn inlopen zit er bij hem niet in.

Het leuke gaat er zo een beetje van af moet ik zeggen. Maarja, echt druk was het er ook niet (ik was er in m'n eentje), dus hij zal het ook wel snel genoeg inzien hoop / denk ik.

't Loont zich in ieder geval niet voor iemand om van ver te komen om even een dagje over de sloperij te wandelen. Na 5 รก 10 minuutjes tops ben je wel redelijk uitgewandeld.

Komt nog bij dat je zou denken dat hij na 't werken met zo veel Volkswagen wel langzaamaan een beetje er van af weet... ik heb na een half uur maar mijn poging hem uit te leggen wat ik bedoelde met een Golf 2 CL console gestaakt.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote