View Single Post
  #22  
Old 06-11-2007, 23:58
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

de mensen die tot nu toe in jouw topic gereageerd hebben, zijn allemaal mensen met ervaring op het gebied van de golf 1 en andere plaatwerkzaam heden, bijna allemaal hebben ze een golf gerestaureerd of zijn er mee bezig en sommige zijn voor het beroep ook plaatwerker/spuiter.

aangezien de meeste het zelfde spreekt over het opknappen of hoe aan te pakken van problemen lijkt mij dat je toch wel dat je dit serieus kan nemen.

je hebt ook veel verschillende mensen die verschillende opvattingen hebben,
mijn ervaring is ook dat een schade herstel bedrijf op de hoek ook heel anders praat dan een gespecialiseerd restauratie bedrijf, het restauratie bedrijf praat over zaken om het zo goed mogelijk aan te pakken en dan mag het wat meer kosten, en het schadeherstel bedrijf praat meer over hoe je iets makkelijk aan pakt en sneller en simpeler maar vaak uit eindelijk niet beter.

ik zelf ben ook bezig met het restaureren van een golf 1 en kan je vertellen dat inderdaad bij haast elke lasnaad wel ergens roest zit,en waar je ook niet altijd wat aan kan doen.

vooral ook op delen waar origineel kit randen zitten dus ik zou zeggen ga ook zeker alle kit randen verwijderen.
Reply With Quote