Jaja.. rustig rustig..
Net thuis,. vooralsnog zonder Audi.
Bod is uitgebracht, binnen een week hoor ik of ze 't accepteren. Heel fijn dat er (ook vanuit hier) genoeg personen geinformeerd hebben naar de vraagprijs.. dat heeft de onderhandelingen zeer zeker verbeterd (not

) Maar goed: Mijn bod is reëel, of beter: hoger dan reëel. Als ze deze week nog iemand vinden die d'r meer voor wil geven, dan is 't jammer voor mij, en helaas voor die hoger biedende: die is niet goed snik
Staat: Foto's zijn geduldig (en niet heel groot op Marktplaats), dus hij is echt niet zo strak als je zou willen geloven: 31 jaar boodschappen auto heeft zo z'n sporen achter gelaten. Deukje in voorscherm kan je op de foto net herkennen, maar recent is er aan de achterkant ook wat langs geschaaft: Dat gaan ze bij X-pair niet meer recht brijen zonder lakstift. Bumpertjes zijn ook niet meer strak, en een koplamp-hoogte-verstelhendeltje is zilvergrijs: in het verleden is de verfspuit al eens voorbij gekomen.
Rottigheid:
Viel mij reuze mee. A-stijlen: aanwezig. Accuwak? Accuwak! Al wel gerepareerd, alleen is niet goed te zien hoe 'goed' dit is uitgevoerd. Bekende plekken zoals voorfront, spatborden voor, hoeken achter, reservewielbak, kriksteunen: roest of vliegroest, maar niet (door)gerot. In/op de dorpels wel wat plekjes gevonden die aandacht nodig hebben, evenals een paar doorgerotte plekjes, maar geen serieuze zaken.
Bodem? mwaoh: kwijl
Interieur:
Rokersauto, incl sporen.

Maar bekleding staat me wel aan, en geen enorme schade
Tja.. Als ie aan m'n neus voorbij zou gaan is 't jammer,.. 't zijn de details die 't m doen: eerste eigenaar, 76ér (net als ik), en een 'echte Audi 50'..
Hopelijk volgende week foto's dus.. en anders