View Single Post
Old 22-10-2007, 12:22
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Default Elektronisch gedoe -> 66% is opgelost!

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die handig is met elektronica. Ik heb namelijk de volgende problemen:

De toetert doet het niet [gemeten bij de toeter en op het stuur maar nergens staat stroom op volgens de meter].

Stadslicht LV doet het niet, krijgt zo goed als geen stroom [ik dacht zelf op LV gewoon aan RV te koppelen, wel zo makkelijk].

Als laatste heb ik nog een vreemd probleem, hier komt die:

Er waren bij mij een aantal zekeringen stuk [3 stuks] die heb ik netjes vervangen en 1 daarvan was zekering nummer 3 [kentekenverlichting]. Mijn kentekenverlichting werkt nu weer, dolle pret dus, máár, als ik nu mijn dimmer van de dashbordverlichting naar zijn maximale stand draai dan hoor ik tik uit de zekeringenkast, en wat blijkt: zekering 3 dood.

Als ik de dimmer ergens in het midden zet gaat alles goed, de kentekenverlichting blijft dan ook gewoon netjes branden, vreemd genoeg doet de dashbordverlichting helemaal niets.

Nu dus de vreeg: wie heeft er oplossingen voor deze problemen, of [liever nog] wie wil mij even helpen? Iemand in Alkmaar/omgeving die handig is met stroom, dat zou heel fijn zijn.

Alvast bedankt!