View Single Post
Old 17-10-2007, 11:57
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Benji
Pieter Knaakje, zo noemden ze hem vroeger, omdat de prijzen zo laag waren Hij heeft weinig meer staan. Ben er 2 weken terug nog geweest, veel is opgeruimt, en hij heeft een heleboel vernieuwd Ik denk dat hij nu aardig duurder wordt.

In Broeksterwoude zitten nog 2 (namen vergeet ik altijd), die hebben ook wat nieuwer spul, dus ook aan de prijs.
De Jong in Twijzel, heeft van alles. Ook aan de prijs, maar wel goed! En demontage door het personeel is mogelijk.
Lettinga in Drachten valt me de laatste tijd aardig mee in prijs.

voor de duidelijkheid: het was vroeger Jelle Knaakje, de vader van Pieter. Jelle heeft vroeger de hele boel daar opgestart. Zijn zoon Pieter heeft de auto's van hem overgenomen en zijn schoonschoon Jan van der Iest (ook bekend in de autocross-stockcar scene) het oud-ijzer. Ik kom er al zo'n 20 jaar (toen ze daar nog met de cross-auto's over het oud ijzer terrein stoven) en lach me nog altijd rot om zijn prijzen. Misschien komt dat ook omdat ik hem al langer ken, geen idee. Het is gewoon treffen als er wat voor je tussen zit... indicatie bij Pieter: 2 golf mk2 deurklinkjes: 5 tot 10 euro. 2 nette voorstoelen golf mk2: 20-25 euro.

Nico Lettinga (heb er zelf zo'n 3 jaar een bijbaantje gehad) is gewoon vreselijk duur en een norse kerel. Met wat geluk tref je Ike (de andere hoofdmonteur die daar rond loopt), die heeft wat betere prijzen. Indicatie bij Lettinga: 2 golf mk2 deurklinkjes: 30 euro. 2 nette voorstoelen golf mk2: 50-75 euro. Even treffen wie de prijs voor je moet bepalen.