
16-10-2007, 19:49
|
 |
Volksforum Crew - S2 Racer
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,881
|
|
Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Ja het was jammer dat de Glader bij JD op de bank het liet afweten.
In de motor zit meer.
Dat is nu weer klaar, maar ik heb bij JD nog geen nieuwe meeting gedaan.
Komt wel weer eens.
Veedubber, wat in mijn optiek een goed setup is om snel de marge uit de G60 te halen is de volgende:
-4-2-1 met een goede freeflow uitlaat erachter b.v supersprint.
-De Golf Interkoeler setup.
-71mm met chip voor de gedane veranderingen. (JD weet exact wat je nodig hebt)
Zorg dat de Lader fris is en goed bewerkt.
Meer rendement van de Glader is meer rendement in de motor.
Daarmee heb je de basis van koele lucht en goed uit en ademen.
|
En waarom kies jij voor 71mm terwijl de meerderheid op een 68mm draait?
|