View Single Post
Old 06-10-2007, 20:58
ronnie_v's Avatar
ronnie_v ronnie_v is offline
Postwhore

ik heb ook een corrado gehad, met een m64 compressor. En ik kan je alleen uit mijn eigen ervaring vertellen,dat dat erg tegenvalt. Mijn g-lader was destijds onherstelbaar beschadigd, en mede daardoor heb ik toen besloten, om voor een m64 compressor te gaan. Het geluid van zo'n apparaat, is inderdaad erg mooi. Mijn m64 kocht ik toen voor 1500 euro,de poelie was echter al binnen een maand kapot. Nieuwe poelie laten maken, dit komt heel nauw,ivm onbalans. Incl. nieuw lager in de poelie, kwam dit geintje op iets van 250 a 300 euro. Nadat alles weer gemonteerd was, heb ik er nog een paar maanden mee gereden, en toen was de compressor helemaal naar de kloten.
Heb toen weer een goede g-lader gekocht ( weer 700 euro ), en daarna liep de auto pas echt fijn!

Nogmaals, dit is mijn ( uitermate prijzige) ervaring! Ik ben van mening, dat je met een goede g-lader veel meer plezier hebt. Ook g-laders kun je aanpassen voor "veel" cq meer vermogen. En als je uit een standaard g60 wat meer en zwaarder motorgeluid wilt, gewoon even dat buisje onder je luchtfilter ( aan de binnenkant van het luchtfilterhuis) verwijderen
Reply With Quote