Quote:
Originally Posted by Hugolf
Klopt, dán wel ja.
Maar Marktplaats is voor iedereen; of je nou wel of niet kunt typen of om kunt gaan met het internet vandaag de dag; het wil nog niet zeggen dat daarom de auto niet in orde is*. Je kunt niet oordelen d.m.v. een aantal spelvauten en 3 foto's. Don't judge a book by its cover.
* Uitlaat er af, tribal er af, poetsbeurt en er wordt al heel anders gekeken naar de auto.
De advertentie is wel lachwekkend ja, maar ga niet oordelen over de auto zélf zonder dat je eerst verder bent gaan kijken dan alleen je beeldschermpje en toetsenbord.
|
Die uitlaat kan me niet veel schelen, maar mijn ervaring met andere auto's is dat mensen die een auto hebben die er zo uitziet er ook niet al te goed mee om gaan.
Het geld wordt in goedkope rommel gestoken en de auto is smerig als de pest. De foto's zijn een ramp en de beschrijving van de auto laat nogal te wensen over.
Zou het mijn auto zijn, zou het heel anders uit zien. De auto was een stuk netter verzorgd en de advertentie had een wat betere opzet.
Ik wil niet meteen generaliseren, maar ik denk aan veel dingen bij deze advertentie te kunnen zien dat de auto betere tijden heeft gehad, vooral technisch. Optisch maakt het me nooit zo heel veel uit.
Reparaties aan een VR6 zijn nou eenmaal niet goedkoop, en originele onderdelen van een Passat als deze zijn wat duurder dan die van een Golf 2. Ga er dus maar van uit dat daarop aan alle mogelijke kanten gespaard is. Als er dan ergens een goedkope uitlaat van een Swift kan worden gescoord die met wat Gamma-buizen pas gemaakt kan worden gaat het geld liever daar heen.
Ik bied dus gewoon naar wat ik hem waard vind. Meer dan €500,- geef ik niet voor zoiets als dit.