08-09-2007, 22:12
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Ik denk dat iedereen op een andere manier naar een auto kijkt. Ik zelf koop juist liever een auto met hier een daar een deuk. Dan zakt de prijs meteen en als het schroef delen zijn zoals bv een deur en motorkap dan heb ik het al helemaal graag. Een achterschermpje in elkaar word wat anders.
Maar als ik nou naar een auto ga kijken waar achteraf meer schade aan zit dan dat ze me via de telefoon vertelde dan betekent dat gewoon dat ik hem of laat staan of voor minder mee neem.
Zo heb ik al vele auto`s gehad voor heel weinig en soms echt goeie auto`s voor schandalig weinig.
Zelf vertel ik eigenlijk ook nooit ieder plekje hoor kan misschien niet altijd eerlijk zijn maar de ene blijft met een bijna totallosse auto door rijden en geeft er geen bal om en de andere wil zijn auto zo netjes mogelijk hebben en die mensen vragen meestal van te voren wat de auto allemaal heeft en dan vertel ik wel als ie ergens iets heeft.
Ik weet niet wat dit golfje moest kosten want de advertentie doet t niet meer maarja als dat niet heel erg veel is dan mag die deur van mijn part binneste buiten staan. Ik zoek wel even een nieuwe hoor!
Maargoed zo heeft iedereen zijn eigen kijk op een auto denk ik hoor.
Gr
|