Zal maar weer is een updateje doen
Ondertussen zijn de witte knippers gemonteerd (maar staan nog niet helemaal perfect gesteld) samen met de dikke spiegels.
Verder heb ik 2 weken geleden een leuk pakketje besteld en binnengekregen:
Een Supersport schroefset!!
Maar het monteren ging natuurlijk ook niet zonder slag of stoot. Mijn velgen/banden pastten niet meer

, dus weer terug naar huis en originele staaltjes gehaald en gemonteerd... (ik dacht we zijn wel binnen 3uur klaar met alles, maar dat viel uiteindelijk vies tegen :P Half drie thuis en s' ochtens weer om half 6 eruit

)
Volgende dag ff geinformeerd of mijn velgen uberhaupt nog zouden passen en toen zag ik dat Jetta mk1 '82 (martijn) ongeveer dezelfde setup had alleen dan met spacers.
Dus heb mijn vader ff spacers laten maken

(makkelijk zo'n vader

)
Volgende dag Nankang NS II 185/45/15 besteld en die kreeg ik een uur of twee geleden binnen

en worden morgen gemonteerd!
Genoeg gezever, de foto's:
Heb nog een genoeg schroefdraad over (geloof 4/5 cm). Had eerst maar 3cm over maar toen mijn moeder langs mij in de auto zat werd ze helemaal gek van het gehobbel... ik was ervan overtuigd dat hij ook niet stug was maar juist 'huppelde'. Dat kwam denk ik omdat hij achter in de kont nogal hing, maar heb de set dus toch maar wat hoger geschroefd en dit rijdt al een stuk beter... Morgen maar is kijken hoe het rijdt/ en staat op de nankangs
Verder ben ik vorige week bij de spuiter geweest om wat meer te informeren enz. Er zijn al wat plannen gemaakt dus

Hij kan nog aan de originele lak (welke op loodbasis is) komen dus dat is helemaal mooi

Verder heb ik even geïnformeerd voor de laswerkzaamheden, maar daar heb ik nog geen antwoord op...
Er moet dus een 'nieuw' voorfront in en nieuwe zijschermen en de wielkastranden achter wil ook vervangen!!! Dus mocht iemand een gaatje vrij hebben die dit voor mij wil doen, uiteraard tegen vergoeding, laat het maar ff weten