02-09-2007, 19:50
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
Ik heb nooit gezegd dat ik industrieel ingenieur bij citroën ben, ik heb deze vakantie een stage gevolgd naar aanleiding van mijn masterjaar dat eind deze maand begint...binnen een jaar ben ik dus (hopelijk) pas industr. Ing. En maak maar grappen over citroën, toch totaal niet een merk dat mij aanspreekt dus kan er wel om lachen. Maar niet over Ferrari beginnen hé ! ;-)
Over België mag je alleen moppen maken als je zelf belg bent, niet als nederlander want die hebben minstens evenveel typische niet al te positieve kenmerken. :-)
En die how-to links had ik al lang gevonden, kvond het alleen niet nuttig want het gaat niet over een golf en ze duiden dus ook niet aan op welk punt mijn auto veilig staat. Hangt namelijk soms af van merk tot merk. En voor de honderste keer, ik kan een auto zoals iedereen opkrikken met eender welke krik met mijn ogen toe, dus kom niet af dat ik dat niet kan. Maar aangezien ik deze auto pas heb gekocht en net begin aan te werken en geen vw-manual heb was ik niet zeker op welk punt onder de auto de assteunen geen beschadiging zouden opleveren.
|