Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
Heb die van mij idd uitgelijnd bij Kicken. Voor mij was het gratis maar ze vragen zich 40€ ervoor meen ik. 
|
Ben er van de week geweest, en ze hebben de auto uitgelijnd met uitzondering van de linker spoorstang. Die was zo vast, net als alle andere bouten en moeren aan deze auto, dat ie de zaak met geen mogelijkheid los kreeg. Advies was om even de zooi gangbaar te laten maken door het warm te laten stoken bij de garage en dan terug te komen. Heb er een tegoedbon voor gehad, dus ga ook wel komende week even langs.
Totale prijs was €50 excl. fooi voor de monteur die erg zijn best gedaan heeft om de vastzittende zooi in orde te krijgen.
Heb de dag van het uilijnen nog even de bouten en moeren waarmee de schokbrekers aan de fusees voren en aan de as achteren vast zitten vervangen door nieuwe exemplaren van de dealer. Mag ook wat kosten zeg, paar schroefjes...
Vóór het uitlijnen de schroefset nog wat verder omlaag gedraaid. Heb nu voren nog anderhalve, en achter een halve centimeter over. En van de VAG-sloop nog een 16v lip gehaald met openingen voor de koelkanaaltjes van de remmen. Kanaaltjes zelf zoek ik nog, dus wie ze heeft liggen laat het me maar even horen.
Verder dus gisteren de radio / cd en compo setje opgehaald, en van 't weekend nog even naar Roermond rijden voor zwart-witte achterlichten. Als het een beetje uitziet komen die er in, anders gaan de huidige er weer terug in.
En vanaf dag één vielen de knoppen al uit het dash, dus maar gelijk de gebarsten knoppen-houder-plaat-dinges vervangen door een goede, en alles zit weer vast. En toen toch alles al uit mekaar lag de kappen achterin naast de achterbank geïnstalleerd. Wat een klote-werkje als je auto grijs kenteken geweest is... De metalen pinnen waar de achterbank in grendeld zitten niet helemaal op de juiste plek terug gelast, dus de kappen moeten bijgewerkt worden. Als iemand zich geroepen voelt de pinnen op de plek te komen lassen: het bier staat koud!
Ben van plan volgende week onder andere de hemel nieuw te bekleden op aanraden van Peter139, ben er alleen nog niet uit welke kleur en ja of nee een patroon...

En gelijk ook nog even een Votex console installeren, heb er alwéér eentje van de sloop gehaald.
Verder moeten de Recaro's nog opgehaald worden en één van de stoelen moet een nieuw frame krijgen. Het zijn overigens G60 Recaro's, helemaal elektrish.
En als dit alles klaar is vinden we wel weer wat. Moet onder andere de bougies nog vervangen en de verdeelkap gelijk mee wisselen voor een nieuwe.
Pluspuntje: bij he nakijken van de bougies moest de luchtfilterbak er even af, en vond de carb er wel erg raar uitzien. Het is dus geen carb, maar een monopoint inj. Vandaar dus zo zuinig.