Geweldig! Ik ben juist lid geworden van dit forum om deze brandende vraag te kunnen stellen, en direct al bruikbare antwoorden! Heb dezelfde vraag ook op het VW forum gesteld, maar daar heb ik tot nu toe niet een reactie gekregen.. bravo mensen!
@Jetta MaNiA: MFA biedt de mogelijkheid om digitaal je RPM en snelheid weer te geven en dit werkte tot voor kort. Het gemiddelde verbruik heeft hij bij mij nog nooit weer gegeven, misschien omdat het een KR blok is? Daar krijg ik "---" als waarde.
@VWAirlines: Het zou helemaal geweldig zijn als je deze op de mail zou willen zetten

Ik heb nu helemaal geen documentatie

richt maar aan "boolean.blogspot@gmail.com" bij voorbaat dank!
@RubenD: Damn magnifique! Bedankt voor je uitgebreide antwoord en PM! Ik heb de sensor weten te lokaliseren. Hiervan is de klip afgebroken. Ik vraag me af of ik de draad er ook gewoon rechtstreeks aan kan solderen, aangezien het loshalen van de bout met sensor volgens mij niet zo’n succes is gezien deze midden in het koelvloeistof circuit zit. Weet jij misschien te vertellen waarom er dubbele sensoren in het circuit zitten en waar de desbetreffende sensor voor dient? Ik kan namelijk wel de olietemp digitaal aflezen en de motor temp op de analoge meter. Hier de foto waar je om vroeg:
http://rapidshare.com/files/51894954/DSC02057.JPG.html Helaas te groot voor ImageShack of ImageVenue.
Kan iemand mij vertellen of het normaal is bij een KR dat het verbruik niet weergegeven word? Ik kan me hier best iets bij voorstellen aangezien deze slechts één computer heeft en de PL drie.
Nogmaals dank voor jullie reacties!