Vandaag was het moment weer daar. Met volle moed naar de Vw dealer in Groningen gegaan (ook eens proberen). Van te voren druk bezig geweest met belangrijke dingen verhelpen als lekkende uitlaat en compleet doormidden gescheurde homo-hoes. Kon er gelukkig op wachten dus na veel koffie en mooie auto's bekeken te hebben kwam het oordeel: afgekeurd. Het stelt allemaal niet zo veel voor maar zijn het tegenwoordig zulke mierenneukers of ligt dat aan mij?
1 Lampje van de teller verlichting functioneerd niet (tittentacho) dus ik heb er twee. Je kan alles prima zien in het donker. Alleen overdag is het haast niet te zien dat "ze" branden.
Koplampen niet goed afgesteld. Oke kan gebeuren.
Co gehalte van 7.8%

. Komt waarschijnlijk omdat ik bij het stationair toerental verstellen aan de verkeerde schroefjes heb gezeten.
Bruine vlekjes op de buitenspiegel. Belemmering van het zicht.....zucht.
Kentekenlampje stuk.
Het verbaasde me dat ze de co niet ff naar beneden hebben geschroefd en de koplampen hebben afgesteld. Tenminste volgens mij doen de meesten dat. Kreeg zo de papieren in de handen gedrukt en kan vrijdag weer heen. Ze gingen ook niks doen want dan zou ik even een afspraak moeten maken. Dat is meestal flinke kassa bij de dealer dus maar meegenomen.
Het leek me wel handig even een uurtje wachten en dan weer meenemen want heb al vaker gehad dat je de auto s'ochtends heen brengt en dan bellen ze tegen 3 uur dat ie de brug niet op wil. Maar ja we zullen vrijdag zien of alles naar tevredenheid is gedaan en of ze niks meer vinden.