View Single Post
Old 24-07-2007, 21:33
kvcuijck's Avatar
kvcuijck kvcuijck is offline
Volksforum Aandeelhouder

Good to know.. Blokkie moet eigenlijk ook nog een km of 200.000 kunnen doen vind ik eigenlijk

Ga komende week wat simpele werkzaamheden verrichten als verwisselen olie+filter, brandstoffilter en olie versnellingsbak.

Heb nog niet de gelegenheid gehad "onder de rok" van mijn Golfje te kijken dus dat wordt nog een verrassing.. Maare, de aftapboutjes van de versnellingsbak dat is een inbus bout maatje 17 begreep ik. De vraag is nu: Heb ik daar een nieuw ringetje voor nodig bij het terugdraaien, zoals bij de carterbout, of is dat bij een (deze) inbusbout niet nodig?

Verder erger ik mij aan het stuur van mijn CL omdat het rubber om het ijzeren/stalen "stuurchassis" beweegt. Is niet echt prettig sturen. Zijn er stuurtjes op de sloop te vinden van GL of GTD's die zomaar passen en dit probleem niet hebben? (En de aansluiting van de claxon ook nog werkt.)

Verder ben ik nog op zoek naar een hoedenplank omdat ik er nu geen heb. Wie weet er goede sloperijen in de buurt van Utrecht waar veel Golfjes staan? (Mogen ook best gaten inzitten hoor, gaat om het idee dat er IETS in zit.)

Ga ook eens een bus Ajax ontvetter scoren en het motorruim een beurt geven! (Aan de buitenkant valt bij mijn rode Golf niet veel eer te behalen vrees ik.)

Veel vragen maar wie weet komen er ook veel of goede antwoorden!

Alvast bedankt,

Koen
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
Reply With Quote