Zooow, ff een tussentijdse update:
De Jetta heeft weer een frisse APK (14mnd!) en dat zonder een enkel mankementje !
Nieuwe koppeling en drukgroep zijn gemonteerd, was best wel nodig
Verder staat de Jetta nu op een V-maxx schroefset, weet dat velen niet zo'n goede ervaringen hiermee hebben maar mijn eigen ervaringen met dit merk waren goed dus ben daar maar vanuit gegaan...
Verder zitten er nu ook donkere koplampen in met e-code en is de booskijker naar de schuur verhuisd
Ben alleen nog een beetje aan het klooien met de velgen, moet een leuke zomerset hebben en dus na een ritje Belgie een setje Brock B2 gehaald in 7x15.Staat alleen voor geen meter naar mijn mening (zie foto) en gaat dus weer plaats maken...
Afgelopen week nog een ritje naar het oosten des lands gedaan voor een setje Borbet BS in 9x16 maar, thuis meteen gemonteerd en....ook niks.
Kon weinig meer met de schroefset (lees:niet laag genoeg) en vond de velgen iets te blingbling vergeleken met de rest van de auto.
Bedoeling is nu dat er iets komt met wat nettere waarden en een lekker platte band zodat ik de schroefset max kan gaan benutten !
Hier de pix hoe die er nu bij staat, let niet op de velgen, die gaan nog weg en de schroefset komt nog zo'n 2 a 3cm lager...
Tot zover deze update, ik hoop snel iets te kunnen laten zien van de auto op zijn nieuwe velgen (heb zo'n idee dat ik ze morgen ga halen) en ook de dikke DAF 95 uitlaatpijpen gaan binnen zeer korte tijd plaats maken voor iets beschaafders...