View Single Post
Old 22-12-2003, 14:33
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:
Originally Posted by michelvr6
dat bericht heb ik pas nadat dit besloten was gekregen idd..
en ik ben niet aan et strijden maar geef alleen aan wat ik vindt hoe jullie dit in besloten club hebben gemaakt.
dat geeft al aan wat jullie van de meeste mod's en s-mod's denken...

en oke ik richt me nu naar jouw maar idd het moet zijn jullie..

Michel, volgens mij de berichten op je vraag wie het VWScene Team zijn, nooit goed gelezen..
Ik heb toen dit gepost:

Quote:
Voor wat betreft de moderators, sorry, maar op het moment is het gewoon nog niet nodig, omdat we nog zo klein zijn.
Op het moment dat de nieuwe server en site versie 1.0 online komen hebben we zeker hulp van een aantal moderators nodig!
Zoals ik al eerder aangaf, tezijnertijd zullen we jullie dan ook vragen ons team te komen versterken.

Ik zou mijn god niet meer weten wie op VWForum Mod of Supermod waren. Ten tijde van het offline gaan van VWForum hebben Niels en ik gewoon besloten verder te gaan, en een aantal gebeld bij wie ik wist dat ze ons konden helpen, namelijk Chris en Jaap.
Dit groepje is voorlopig voldoende om de nieuwe site op te zetten, daarna hebben we zeker hulp nodig van andere mensen.
Er is niks "besloten" aan, dit zijn gewoon 4 mensen uit Den Haag die snel bijeen konden komen om snel wat te regelen.