View Single Post
  #4  
Old 02-06-2004, 20:11
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Quote:
Originally Posted by Marco
Dit is echt HEEL erg cool !! Volgens mij nog nooit gezien, of niet opgevallen.


Nooit gezien is makkelijk. Niet opgevallen: zo goed als onmogelijk (als je er ooit 1 tegenkomt, valt ie echt wel op!)

Ze zijn door een franse firma gebouwd ( www.gruau.com ), schijnbaar in een (aantal?) beperkte oplage. Ik volg het type ombouw al wel langer (als polo gek moet je allessss weten). Er is een franse airco boer die een x aantal van die dingen heeft bouwen, of in iedergeval als 'service' wagentje heeft ingezet.

In heeeeel mijn leven, 1 keer 1 gezien, in Nice, Boulevard des Anges.. zat beeeetje in elkaar.
D'r stonden er heeel lang 2 te koop op mobile.de (dus ze zijn ook naar duitsland ge-exporteerd geweest): 1 blauwe staat er nog steeds op (zoeken naar LKW, niets aanvinken, alleen Polo + VW aanvinken => rond de 1000 euri) , en ik heb er ooit 1 op e-bay gezien.

Maar goed: super zeldzaam zijn ze (of ; dus (nog) niet). Deze is in iederval ook eerst in Frankrijk gebouwd en afgeleverd, en op de een of andere manier toch in Duitsland beland. Daar dan weer dealer onderhouden (LKW bla bla garantie/pannenservice ) en toen bij Bettray (Emmerich (D) ) op de sloop beland. Kan er niets aan vinden qua schade (hier en daar een krasje), dus 't zal wel APK afkeur zijn geweest op domlagers/remmen/speling ofzo..


Idee: 1981'er koetsje vinden, diesel blok erin, omkeuren, samt-oranje spuiten, turbo d'r op, op z'n gat, air-ride etc etc... Dromen, dromen..
Beginnen we maar met 't koetsje!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote